جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۴۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

نمایش و نقد فیلم «پدران» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در ششصد و هفتمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «پدران» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «پدران» ساخته سالم صلواتی یکشنبه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۸ در ششصد و هفتمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور شهرام مسلخی(تهیه‌کننده)، کورش جاهد(کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رویارویی دو نسل می‌تواند حادثه بیافریند؛ در پدران حادثه‌ای دو نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد.

علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی، سارینا ترقی و یوسف یزدانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت ایران‌تیک مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما